Wydział Organizacyjno-Administracyjny (WOA)
Adres: ul. Kilińskiego 102/102a, IV piętro, pok. 406
Tel: 42 632 40 34; 637 13 42, fax 42 632 41 30
Kierownik Wydziału - Imię i naazwisko
Do zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego należy w szczególności:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników MOPS, dyrektorów jednostek nadzorowanych;
- organizowanie wykonywania zadań wynikających z ustaw, uchwał Rady Miejskiej w Łodzi, zarządzeń Prezydenta i innych aktów prawnych oraz wniosków Komisji Rady Miejskiej w Łodzi i ustaleń Prezydenta;
- opracowywanie projektów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Prezydenta oraz aktów kierownictwa wewnętrznego;
- administrowanie bazami danych, koordynowanie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami wewnętrznymi MOPS, nadzór nad prawidłową eksploatacją urządzeń komputerowych;
- obsługa sekretariatu Dyrektora i jego Zastępców;
- realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych;
- opracowywanie założeń do lokalnych programów pomocy społecznej;
- obsługa kadrowa i administracyjna Miejskiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności;